T-Mobile Nasz kraj wprowadza nową strukturę organizacyjną od października

T-Mobile Nasz kraj wprowadza nową strukturę organizacyjną od października
27 lipca, 2020
Category: gielda

T-Mobile Polska stosuje w praktyce od października zmiany przy wewnętrznych strukturach, które mają wzmocnić kompetencje firmy w toku obsługi kontrahenta, jego doświadczenia i cyfryzacji działalności operatora, poinformował prezes T-Mobile Nasz kraj Andreas Maierhofer.

„Struktura, którą dziś ogłaszamy, zapewni cos wiecej niz sprawniejszą wymianę wiedzy i doświadczeń, jednak także odpowiednie wykorzystanie wewnętrznego potencjału spólki. Połączenie kwalifikacji rynku biznesowego i wlasnego w zakresie obsługi klientów zaowocuje uproszczeniem procesów oraz zwiększeniem ich satysfakcji. Naszym obiektem jest umożliwienie klientom przeprowadzania każdej sprawie w sposób cyfrowy przy ciągu kilku lat. Zatem tworzymy po firmie srodek kompetencji cyfrowych oraz doświadczenia klienta” a mianowicie powiedział Maierhofer, cytowany po komunikacie.

„T-Mobile Nasz kraj od 1-wsza października br. wprowadza zamiany organizacyjne, które mają na celu rozwój roli obsługi klienta przy organizacji a takze usprawnienie zarządzania jego doświadczeniem we wszystkich punktach styku z marką. Dodatkowo spółka zmodyfikowała uklad zarządzania projektami oraz utworzyła centrum kompetencji cyfrowych, które będzie kierowało cyfrową transformacją firmy. Swieza struktura organizacyjna T-Mobile to kolejny ciag wdrażania, przyjętej w 2017 roku, strategii rozwoju firmy” – odczytujemy w komunikacie.

Z kolei od 1 grudnia br. Dorota Kuprianowicz-Legutko ma w sobie funkcję członka zarządu T-Mobile Polska jak i równiez będzie odpowiadała za teren polityki personalnej w przedsiebiorstwie.

„Do wlasnego zespołu dołączyli doświadczenie managerowie z rynku, wnosząc do firmy swoją wiedzę i kompetencje, ale szczególnie cieszę się z awansów w ramach struktury. Jestem głęboko przekonany, że doświadczenie Doroty Kuprianowicz-Legutko przyczyni się az do rozwoju talentów wewnątrz firmy” – dodał prezes operatora.

Zmiany organizacyjne w T-Mobile Polska opierają się glównie na uporządkowaniu odpowiedzialności i współdzieleniu mozliwosci w obszarze obsługi klientów, dokad działy będą wspierały zarówno procesy związane z obsługą klientów pojedynczych, jak i małych i średnich przedsiębiorstw. Będzie się tak działo metrów. in. w ramach komunikacji, e-biznesu oraz cyfryzacji, planowania jak i równiez analiz, jak również w działaniach nastawionych na tworzenie najlepszych doświadczeń klientów, podano także po materiale.

Usługi sieci T-Mobile i Heyah dostępne są na niedaleko 100% powierzchni Polski. Pierwszym współzałożycielem, a obecnie wylacznym właścicielem T-Mobile Polska wydaje sie byc grupa Deutsche Telekom.