Orange Polska: Zaplecze klientów światłowodowych przekroczyła próg 250 tys.

Orange Polska: Zaplecze klientów światłowodowych przekroczyła próg 250 tys.
27 lipca, 2020
Category: gielda

„W pierwszym kwartale, wedle przyjętymi w planie strategicznym Orange. ów kredyty priorytetami, nadal koncentrowaliśmy się na wartości: promując konwergencję, monetyzując inwestycje w sieć światłowodową jak i równiez kontynuując transformację działalności. To kluczowe faktory warunkujące sukces naszej procedury przywrócenia postepu. Oferta Orange Love, wsparta nową kampanią, nadal świetnie się sprzedaje i już przypada w nią 2 trzecie całkowitej bazy pojedynczych klientów ofert konwergentnych” a mianowicie powiedział Fallacher, cytowany przy komunikacie.

Wśród pojedynczych klientów stacjonarnego dostępu szerokopasmowego wskaźnik penetracji dla ogloszen konwergentnych wzrósł do 52% (z 38% rok wcześniej), a wśród klientów mobilnych abonamentowych usług głosowych – do 40% (z 27% rok wcześniej). Wskaźnik penetracji usługi światłowodowej osiągnął wreszcie marca 9, 2%, przy czym poprawia się z każdym kolejnym kwartałem. Liczba przyłączeń netto az do sieci światłowodowej w Jak i równiez kw. wyniosła 34 tys.

„Na początku kwietnia baza klientów światłowodowych przekroczyła próg 250 tys. Konstrukcja bazy klientów usług szerokopasmowych szybko się zmienia dzięki światłowodowi i usługom bezprzewodowego stacjonarnego dostępu do globalnej sieci. Jednocześnie, dostrzegamy możliwości polepszenia w obszarach grup klientów nie korzystających z propozycji konwergentnych. W nowym wiosennym sezonie handlowym podjęliśmy działania na rzecz naprawy w tym zakresie, a przy tym wytworzenia pomocniczej wartości. Kontynuujemy transformację wlasnej działalności dla jej uproszczenia, większej cyfryzacji i reformy efektywności. Przy wymiarze wewnętrznym, dążymy sluzace do wprowadzenia wśród pracowników zmiany kulturowej. Promujemy większą samodzielność decyzyjną. Zechcemy także usprawnić środowisko pracy w taki sposób, aby pracownicy przy jeszcze większym stopniu identyfikowali się wraz z naszymi celami i wartościami oraz ufnie patrzyli na możliwości dalszej kariery przy Orange” – dodał prezes.

Orange Polska (dawniej TPSA jak i równiez PTK Centertel) to dystrybutor usług telekomunikacyjnych w Polsce. Orange dostarcza m. in. usługi telefonii komórkowej, stacjonarnej, dostępu do globalnej sieci, TV i usługi transmisji głosu na serwisach randkowych (VoIP).

We use cookies to provide you with the best possible experience. By continuing, we will assume that you agree to our cookie policy