Dolnośląskie: Nowa kampania promocyjna obszaru za 70 tys. zł

27 lipca, 2020
Category: odmienne

80 billboardów reklamowych w największych miastach obszaru, m. in. we Wrocławiu, Jeleniej Górze, Legnicy, Wałbrzychu i Zgorzelcu z wizerunkiem marszałka województwa promującego czynny wypoczynek a mianowicie to wojna promocyjna obszaru pod hasłem „Razem odkryjmy Dolny Śląsk”.

Jakim sposobem powiedział przy środę dzieki konferencji prasowej zastępca dyrektora Wydziału Reklamy Urzędu Marszałkowskiego Dolnego Śląska Marek Staniewicz, billboardy jak i równiez citylighty „Razem odkryjmy Nizszy Śląsk” z wizerunkiem marszałka Rafała Jurkowlańca to kolejna odsłona rywalizacji przygotowana głównie z myślą o Dolnoślązakach. Marszałek zachęca na tych propozycji do wspólnego odkrywania Dolnego Śląska.

„Turystyka jest jednym wraz z filarów rozwoju regionu zapisanych w naszej strategii sluzace do 2020 r. Ponieważ mieszkańców naszego obszaru uważamy zbyt najlepszych ambasadorów w tej dziedzinie, to właśnie do nich kierujemy tę kampanię” – dodał Staniewicz.

„Chcemy pokazać, że Dolny Śląsk jest doskonałym miejscem az do wypoczynku weekendowego. Zależy nam przede wszystkim dzieki zwiększeniu obrotu turystycznego w danym regionie. Choć wyjazdy w Sudety, ponad Stawy Milickie czy az do Kotliny Kłodzkiej są dość popularne, pragniemy wpłynąć w stworzenie nowego wizerunku zarówno tych, jak i równiez innych ciekawych miejsc” – poinformował Jurkowlaniec.

Częścią kampanii jest m. in. turniej na najbardziej interesujace miejsca w regionie. Na stronie www.dolnyslask.pl będzie można zgłaszać propozycje dolnośląskich zakątków wartych odwiedzenia. Fabula wspierana będzie przez uaktualnioną wersję programów na urządzenia mobilne – Dolny Śląsk Guide. Mogą z tej dziewczyny korzystać wlasciciele telefonów wraz z systemami operacyjnymi Android a takze iOS. Oprogramowanie można pobrać bezpłatnie wraz z sklepów Yahoo Play a takze AppStore oraz ze witryny http://www.dolnyslaskguide.com

Quiz potrwa az do końca sierpnia. „Jesienią podsumujemy naszą akcję, a autorzy zwycięskich ofert otrzymają nagrody i dołączą do skupiska twórców naszego przewodnika, który powstanie na podstawie głosowania internautów na najpiękniejsze i najbardziej interesujace miejsca dzieki Dolnym Śląsku” – dodał Staniewicz.

Dotychczasowe kampanie promujące turystykę w regionie a mianowicie „Tajemniczy Nizszy Śląsk a mianowicie Nie az do opowiedzenia, do zobaczenia” oraz „Dolny Śląsk – dotknij tajemnicy” a mianowicie kosztowały krótko mówiac ponad 16, 5 mln zł, sposród czego 70 proc. sfinansowane zostało wraz z budżetu Ue. W niektórych promowanych obszarach udało się osiągnąć postep liczby turystów nawet o 40 proc.

Obecna wojna billboardowa „Razem odkryjmy Nizszy Śląsk” kosztuje 70 tys. zł. (PAP)

kwa/ pad/ jbr/

We use cookies to provide you with the best possible experience. By continuing, we will assume that you agree to our cookie policy