Kto spłaca zadłużenie na karcie kredytowej, gdy umrzesz?

Author:
17 lutego 2021
Category: Karty Kredytowe

Spłacanie długów niedawno zmarłego krewnego może wydawać się moralnym obowiązkiem, ale nie od razu wiadomo, czy jest to prawne.

Radzenie sobie z zadłużeniem na karcie kredytowej bliskiej osoby ma kilka zwrotów akcji, ale generalnie za długi nie odpowiadają żadni spadkobiercy i według kilku prawników i ekspertów finansowych firma obsługująca kartę kredytową wymaga złożenia roszczenia.

Krótko mówiąc, za długi zmarłego odpowiada majątek spadkowy i są one najpierw potrącane z majątku spadkowego, zanim zostaną rozdzielone na podstawie pierwszeństwa, mówi Michael Duffy, prawnik z Filadelfii. Jeśli jednak nie ma aktywów lub długi przekraczają aktywa, niespłacony dług jest „odpisywany przez wierzycieli, mówi Duffy.

Istnieją wyjątki, ale krewni są chronieni przed wierzycielami przez federalną ustawę o uczciwych praktykach windykacyjnych (FDCPA). Prawo przewiduje surowe kary za naruszenia, a krewni, których śledzą wierzyciele, powinni skontaktować się z prawnikiem, sugeruje.

„Oni już cierpią z powodu utraty krewnego i nie potrzebują do tego bezprawnego nękania – napisał Duffy w e-mailu.

Chociaż wierzyciele lub agencje windykacyjne mogą wezwać spadkobierców, po otrzymaniu danych kontaktowych osoby zajmującej się spadkiem (takiej jak osobisty przedstawiciel lub wykonawca), wezwania spadkobierców muszą zostać wstrzymane. Ponadto pożyczkodawcom i kolekcjonerom nie wolno wprowadzać dłużników w błąd, aby myśleli, że ponoszą prawną odpowiedzialność za dług, jeśli tego nie robią.

Kto jest odpowiedzialny

Na przykład żona nie jest odpowiedzialna za dług, jeśli mąż był wymieniony jako jedyny użytkownik. Ale jeśli była współwłaścicielką konta, mówi Wayne Sanford, ekspert kredytowy, ponosi odpowiedzialność. Jeśli jednak współmałżonek był tylko uprawnionym użytkownikiem, nie odpowiada za dług.

Jeśli chodzi o małżonków i to, kto jest im winien, problem może być niejasny w stanach majątkowych, w których długi zaciągnięte po zawarciu małżeństwa można uznać za majątek wspólnotowy, nawet jeśli pożyczkę zaciągnął tylko jeden z małżonków. W takich przypadkach najlepiej jest zwrócić się o poradę do swojego prawnika.

Dla niektórych angażowanie się w dług rodzica nie jest wyborem, którego mogą uniknąć. Kryn Westhoven z New Jersey został autoryzowanym użytkownikiem kart kredytowych swojej mamy, aby mógł pomóc mamie załatwić jej sprawy, zanim umrze. Decyzja ostatecznie wpłynęła na refinansowanie domu dwa lata po jej śmierci.

Firmy obsługujące karty kredytowe przyznały, że Westhoven nie był odpowiedzialny za zadłużenie matki, ale dwie nadal zgłosiły go agencjom kredytowym za niespłacone długi. Spowodowało to spadek jego zdolności kredytowej i uniemożliwiło mu refinansowanie domu.

Nawet w przypadku krewnych, którzy nie są współposiadaczami kont ani upoważnionymi użytkownikami, nadal mogą ponosić odpowiedzialność, jeśli używali karty kredytowej zmarłego. Donald A. DeLong, prawnik z Southfield w stanie Michigan, mówi, że miał klienta, który nie był sygnatariuszem karty kredytowej, o której się dowiedziała – i której używała – po śmierci męża.

Obciążyła jego kartę kredytową kwotą około 5000 dolarów z jego kosztów pogrzebu, a firma obsługująca karty pozwała ją o 25 000 dolarów zadłużenia na karcie, przyjmując stanowisko, że to małżonek był odpowiedzialny za całą kwotę długu, mówi DeLong. Rozliczył się z wierzycielem za około 4000 USD, a jego klient musiał zajmować się sporami sądowymi przez około rok i zapłacił 2000 USD z tytułu opłat prawnych.

Kto otrzymuje wynagrodzenie jako pierwszy?

Jeśli spadkobierca przejdzie pod zarząd spadkowy, co jest pierwszym krokiem w procesie prawnym zarządzania spadkiem po zmarłej osobie, sąd zadecyduje, którzy wierzyciele otrzymają spłatę, zanim spadkobiercy otrzymają spadek, mówi Jeffrey A. Field, certyfikowany planista finansowy, który pracuje w Kalifornii i Utah.

Ogólnie, prawo stanu Kalifornia wymaga pisemnego „zawiadomienia wierzycieli o otwarciu spadku, dając wierzycielowi cztery miesiące na zgłoszenie roszczenia. Ale karty kredytowe są jedną z ostatnich rzeczy, które można zapłacić z majątku, mówi Field. Inne zobowiązania mają pierwszeństwo, takie jak podatki, kredyty hipoteczne, ubezpieczenie Medicaid, koszty administracyjne i koszty pogrzebu.

Field zaleca zrobienie kilku sprytnych rzeczy, jeśli krewny umrze z powodu zadłużenia na karcie kredytowej: Potnij karty i wyślij je do emitenta z oświadczeniem o dacie śmierci i skontaktuj się z trzema biurami sprawozdawczości kredytowej – TransUnion, Equifax i Experian – informując datę śmierci i zamknięcie profilu kredytowego. Powinni również sprawdzić, czy istnieje ubezpieczenie kart kredytowych, które spłaciłoby kwotę należną w przypadku śmierci – mówi.

Jeśli zmarły ma polisę ubezpieczeniową, wpływy są wypłacane bezpośrednio beneficjentom, a nie spadkowi, mówi Thomas Simeone, adwokat z Waszyngtonu, DC.To może pozostawić beneficjentom sporą ilość pieniędzy, pozostawiając niezapłacony rachunek karty kredytowej .

Więcej z Credit.com

Dyrektor wykonawczy Airbusa mówi, że prognozy dla lotnictwa są gorsze niż oczekiwano

Trump Press for Economic Stimulus Deal, mówiąc: „Get It Done

Szef sztabu Białego Domu mówi, że Trump radzi sobie bardzo dobrze

Prezydent apeluje o ofertę stymulacyjną ze szpitala: aktualizacja Trumpa

Chevron Nigeria planuje zwolnić 25% personelu po spadku cen ropy

Prezydent Trump poprawia się, doktor mówi, ale raport jest inny; Rajd giełdowy, kontrakty terminowe Dow Jones podążają za stanem zdrowia

Gdy prezydent Trump trafił do szpitala z koronawirusem, kontrakty terminowe Dow Jones i wzrost na giełdzie prawdopodobnie zaczną wpływać na jego stan. Oto twoja recepta na inwestowanie

Mam 60 lat, mój współmałżonek 45 – czy mogę przejść na emeryturę, jeśli nasze wydatki wynoszą 12 000 dolarów miesięcznie?

Przeczytałem kilka zapytań dotyczących HelpMeRetire i mam sytuację, o której nie mogę znaleźć wielu informacji, gdy czytam przewodniki dotyczące planowania emerytury. Mam 60 lat, a mój małżonek 45. Nasze wydatki na życie nie są ekstrawaganckie, ale lubimy podróżować.

Tesla dostarczyła rekordowe 139 300 pojazdów w trzecim kwartale; Akcje mogą spaść o ponad 30% do 302 USD

Tesla Inc, amerykańska firma zajmująca się pojazdami elektrycznymi i czystą energią z siedzibą w Kalifornii, powiedziała w piątek, że wyprodukowała nieco ponad 145 000 pojazdów i dostarczyła rekordowe 139 300 pojazdów w trzecim kwartale, pomijając dobre wieści, udziały spadły o ponad 5% na rynku przed wprowadzeniem na rynek handlowy.

Tesla potrzebuje litu. Są to najlepsze akcje do gry w EV Boom.

Między Teslą a dominacją nad światem jest tylko jedna rzecz – globalne dostawy litu. To dobra wiadomość dla producentów litu.

8 najlepszych akcji Buffetta do kupienia w zamian za dywidendę

Oto najbardziej dochodowe stada Berkshire. Przy stopach procentowych zbliżonych do 0% inwestorzy poszukujący wiarygodnych zysków mają niewiele opłacalnych opcji. Na szczęście dyrektor generalny Berkshire Hathaway (symbol: BRK.A, BRK.B) Warren Buffett, legendarny inwestor wartościowy, był jednym z najbardziej stabilnych graczy na Wall Street w ostatnich dziesięcioleciach.

Akcje ropy naftowej oferują duże dywidendy. Niektóre mogą być nawet wystarczająco bezpieczne, aby je kupić.

Devin McDermott, szef północnoamerykańskiego działu badań ropy i gazu w Morgan Stanley, faworyzuje firmę Chevron i szereg firm, które zazwyczaj koncentrują się na infrastrukturze, takiej jak rurociągi do transportu ropy i gazu, w tym Magellan Midstream Partners i Enterprise Products Partners.

Mam 52 lata, nie dożyję 80 lat i nie będę mieć 1,6 miliona dolarów. „Mam dość wyścigu szczurów i polityki w miejscu pracy. Czy powinienem przejść na emeryturę?

Mogę z łatwością żyć z budżetem 60 000 dolarów (z podatkami), ale często jest to mniej. Ubezpieczenie zdrowotne jest prawdopodobnie jedną z najważniejszych – jeśli nie najważniejszą – kwestią, którą musisz rozważyć przed odejściem z pracy.

Nie masz emerytury? Nie ma problemu. Oto 3 kroki do odtworzenia wypłaty emerytalnej

Podejście do budowania syntetycznej emerytury ma sens, mówi Wade Pfau, profesor dochodu emerytalnego w American College of Financial Services: „Budujesz poziom swoich dochodów i wydajesz procent z tego, co zostało.

5 akcji do sprzedaży lub z dala od w październiku

Giełda szalała ze zmienności, ponieważ różne sektory rynku różnie zareagowały na krótką recesję gospodarczą. AMC tymczasowo zawiesiła swoją globalną działalność w połowie marca i pozostała zamknięta do drugiego kwartału zakończonego 30 czerwca, przy niewielkich przychodach lub zerowych.

Czy kierowcy ciężarówek będą korzystać z nowej usługi HOS Split-Sleeper?

Ponieważ wtorek tego tygodnia nadszedł i minął, kierowcy ciężarówek odnieśli kilka nowych korzyści ze zmian w przepisach dotyczących godzin pracy (HOS). Istotną zmianą jest wyjątek z dzieloną kuszetką. Wtorkowa zmiana nie jest technicznie nowością w przepisach HOS, ale raczej dodatkiem do istniejącej zasady. Wcześniej kierowcy mogli stosować wyjątek z kuszetkami z dzielonymi miejscami sypialnymi w przypadku podziału 8/2. Nowa opcja dodaje podział na 7/3. Nie jest jasne, ilu kierowców korzystało z tego przepisu wcześniej, a jeszcze bardziej niepewne jest, ilu będzie korzystało z nowej opcji. Zmiany w godzinach pracy: jak wydajność kierowcy, korzyści dla bezpieczeństwa -minutowa przerwa i korzystanie z podzielonego snu mogą zwiększyć produktywność kierowcy i zmniejszyć liczbę naruszeń.Kliknij, aby przeczytać więcej Jeśli kierowca jest odpowiednio przeszkolony w zakresie wyjątku podziału-przerwy i korzysta z ELD (elektronicznego urządzenia rejestrującego), które ma podzielone logowanie wbudowane w zestaw reguł, prawdopodobieństwo, że kierowca popełni błąd i otrzyma cytat jest dość niskie, Tom Bray, konsultant branży transportowej JJ Keller & Associates Inc., powiedział tego lata FreightWaves: „Innym sposobem wyrażenia tego jest to, że korzystanie z ELD z wyjątkiem podziału rejestrowania może zapobiec naruszeniom, jeśli przewoźnik pozwoli swoim kierowcom skorzystać z elastyczności Dzielone logowanie zapewnia. Kierowcy korzystający ze split będą mogli wziąć wymagane 10 godzin wolnego od służby w dwóch okresach, pod warunkiem, że jeden okres wolny od pracy (czy to w koi sypialnej, czy poza nim) trwa co najmniej dwie godziny, a drugi obejmuje co najmniej siedem kolejnych godzin spędzonych w koi sypialnej, Federalna Administracja Bezpieczeństwa Przewoźników Samochodowych (FMCSA) podała, że ​​żaden z tych okresów nie może liczyć się z 14-godzinnym oknem na prowadzenie pojazdu. Wielu kierowców nie skorzystało z zasady 8/2 ze względu na jej złożoność, ale dodanie opcji 7/3 może być bardziej kuszące. Może to jednak jeszcze bardziej zmylić kierowców, którzy wcześniej borykali się z splitem zgodności 8/2. Annette Sandberg, dyrektor generalna TransSafe Consulting i były administrator FMCSA, powiedziała FreightWaves, że nowa zasada zwiększa złożoność dla kierowców. „Nowy rozdzielony podkład jest jeszcze bardziej skomplikowany niż wcześniejsza zasada, głównie dlatego, że kierowca też nie musi liczyć. długi okres spania lub krótsza przerwa w ich codziennych obliczeniach 14-godzinnych – powiedziała. ELD należało zaprogramować na tę zmianę, powiedział Sandberg, ale „Każdy producent ELD prawdopodobnie ma swoje własne podejście do tego, w jaki sposób powiadomiłby kierowcę o naruszeniu lub jak obliczane są jego godziny pracy. Podczas webinarium w 2018 roku znany ekspert ds. bezpieczeństwa John Seidl wyjaśnił, w jaki sposób można wykorzystać podział 8/2, a ta sama teoria dotyczy podziału 7/3. Według Seidla, kierowca, który rozpoczyna swój dzień o 7 rano, uruchamia swój 14-godzinny zegar. Wykorzystanie jednej godziny na służbie bez prowadzenia pojazdu zmniejszyłoby 14-godzinne okno ale nie 11 godzin czasu jazdy. O 8 rano kierowca zaczyna jechać i jedzie do godziny 13:00. Wykorzystał teraz pięć godzin z 11-godzinnego czasu jazdy i sześć godzin z 14-godzinnego zegara. kierowca robi ośmiogodzinną przerwę w koi sypialnej. Tym razem w kabinie sypialnej skutecznie zatrzymuje zegar 14-godzinny. O 21:00 kierowca wraca do kierowcy.siedzenie i nadal ma sześć godzin wolnego czasu jazdy i osiem godzin w zegarze 14-godzinnym. Sześć godzin jazdy prowadzi kierowcę do 3 w nocy, kiedy to dwie godziny wolnego czasu wystarczyłyby na 10-godzinną przerwę wymaganą przez przepisy FMCSA. Fundacja OIDA wyjaśnia, jak korzystać z dzielonego miejsca do spania FMCSA kontynuuje badania nad sposobami podziału zapewnienie miejsc sypialnych bardziej korzystne dla kierowców. W sierpniu agencja opublikowała proponowany program pilotażowy Split Duty, w którym uczestniczący kierowcy ciężarówek mieliby możliwość wstrzymania swoich 14-godzinnych okien jazdy z okresami bez służby trwającymi od 30 minut do trzech godzin. To osobna inicjatywa od wtorkowych zmian.Sandberg zauważył, że potencjalne problemy, które mogą napotkać kierowcy po nowych zmianach, obejmują kwestie zgodności, jeśli kierowca korzysta z ELD do zarządzania godzinami, a producent urządzenia albo nie zaprogramował zmian, albo zrobił to niepoprawnie. Po drugie, kierowcy, którzy nie mają miejsca do spania, nie mogą korzystać z tego miejsca, nawet jeśli są w drodze przez wiele dni. „Podejrzewam, że niektórzy kierowcy będą po prostu próbować zapisywać czas jako miejsce do spania, mimo że tego nie robią. mieć miejsce do spania – powiedziała. „Poza tym nie możesz skorzystać z nowej zasady spania, aby spróbować przedłużyć swój 14-godzinny dzień, [kiedy] dłuższa z twoich dwóch przerw jest„ nieobecna . Dłuższa z dwóch przerw musi odbywać się w koi sypialnej. Sandberg powiedział, że kierowcy i przewoźnicy powinni zażądać określonej dokumentacji od swoich dostawców ELD, aby zrozumieć, w jaki sposób ich systemy obliczają przepisy i jak ostrzegają kierowcę o potencjalnym naruszeniu, zanim to nastąpi. Przewoźnicy muszą upewnić się, że wszyscy kierowcy są przeszkoleni w zakresie świadczenia usług – dodała. – Mówiłam, że zawsze lepiej jest po prostu wziąć solidne 10 [godzin] wolnego od służby, a wtedy nie musisz się martwić, że popełnisz błąd i zostaniesz wycofany z eksploatacji – powiedział Sandberg. „Rozumiem jednak, że w przypadku kierowców na drogach ten nowy przepis pomoże im odpocząć podczas krótszej przerwy, a wtedy nadal będą mogli uzyskać odpoczynek, którego potrzebują, mając co najmniej siedem godzin w łóżku.Najważniejsze jest to, że jeśli kierowca chce skorzystać z nowej zasady, aby przedłużyć swoje 14-godzinne okno – upewnij się, że dłuższa przerwa jest w śpiochu, a dwie przerwy razem trwają 10 godzin – dodała.„ Nadal nie wolno im tego robić. przekroczyć 11 godzin czasu jazdy i muszą obserwować, jak obliczany jest ich czas jazdy w tym 14-godzinnym oknie. Kliknij, aby zobaczyć więcej artykułów FreightWaves autorstwa Briana Straight.Możesz także polubić: FMCSA wydaje ostateczną zasadę HOS dla kierowcy Podział 8/2 sen i przyszłość elastyczności godzin Wewnętrzne zmiany godzin pracy: Jak wydajność kierowcy, korzyści dla bezpieczeństwa Zobacz więcej od Benzinga * Opcje Transakcje na tym szalonym rynku: Zdobądź opcje Benzinga, aby podążać za wysoce przekonującymi pomysłami handlowymi * Q4 rozpoczyna się od wzrostu cen o 28% Rok do roku * Podsumowanie rynku nieruchomości: rośnie popyt na magazyn i dystrybucję,Tak robi Opozycja Społeczna (C) 2020 Benzinga.com. Benzinga nie udziela porad inwestycyjnych. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Plug Power widzi, że wodór w końcu zacznie zarabiać do 2024 roku

Inwestorzy stawiają na Plug Power (NASDAQ: PLUG), polując na następną Teslę (NASDAQ: TSLA). PLUG, dostawca silników wodorowych i rozwiązań paliwowych, odnotował w tym roku wzrost o około 600%, a jego kapitalizacja rynkowa wynosi ponad 5 miliardów dolarów. „To nie jest firma, która mówi o zrobieniu tego w przyszłości – powiedział dyrektor generalny Andrew Marsh w rozmowie telefonicznej.

Tesla Vs. Nio Vs. Li Auto: Jak układają się dostawy w trzecim kwartale od producentów samochodów elektrycznych

Najwięksi producenci pojazdów elektrycznych odnotowali w trzecim kwartale duże dostawy pojazdów. Piątek przyniósł dane o dostawach od pioniera EV Tesla Inc (NASDAQ: TSLA) i dwóch rozwijających się chińskich startupów, Li Auto Inc. (NASDAQ: LI) i Nio Inc – ADR (NYSE: NIO). miesięczne dane, oto jak każda z tych firm radziła sobie w kwartale. Silny wzrost dostaw pojazdów elektrycznych na całym świecie: Odzwierciedlając duże zainteresowanie pojazdami elektrycznymi, każda z firm odnotowała silny dwucyfrowy wzrost w ujęciu kwartalnym. Tesla sprzedaje na całym świecie, podczas gdy sprzedaż Nio i Li ogranicza się do rynku chińskiego. Należy również zauważyć, że Tesla nie publikuje podziału geograficznego numerów dostaw. Sukcesywnie wzrost Tesli wyprzedził wzrost swoich chińskich rywali, jednak silny wzrost należy traktować z przymrużeniem oka.Pod presją przestojów fabryk i wpływu COVID-19 na konsumentów dostawy Tesli spadły o około 6,5% rok do roku w drugim kwartale, a produkcja Tesli wyniosła 145 036 sztuk w trzecim kwartale. Chiny były głównym źródłem siły w tym kwartale, powiedział w nocie analityk Wedbush, Daniel Ives. W tym samym czasie Nio zaczął dostrzegać zwrot od wpływu COVID-19 pod koniec pierwszego kwartału, którego kulminacją był raport chińskiej firmy. Rekordowe dostawy 10331 pojazdów w drugim kwartale. Co dalej: Po rekordowych dostawach w trzecim kwartale Tesla pozostaje na dobrej drodze do osiągnięcia celu 500000 pojazdów na 2020 r., powiedział Ives. Popyt na model 3 w Chinach wzrósł, zwłaszcza od czasu Tesli. rozpoczęła produkcję modelu w Szanghaju Giga, a firma robi wszystko, aby wykorzystać rozpęd Modelu 3,Niedawno obniżyła cenę wersji standardowej i dalekosiężnej tego modelu. Obniżki cen przyniosły zamierzone rezultaty, jak sugerują raporty, popyt na Model 3 wzrósł w odpowiedzi. W przypadku Nio jest to ciągła poprawa. Wraz z SUV-em EC6, którego Nio rozpoczął sprzedaż w zeszłym tygodniu, trajektoria sprzedaży Nio tylko się poprawia. dostawy nie tylko za trzeci, ale także czwarty kwartał. EV Price Action: Pomimo rekordowych wyników, akcje Tesli i Nio były niższe w piątkowym notowaniu. Słabość jest częściowo spowodowana negatywnym nastrojem na rynku: podczas ostatniej kontroli akcje Tesli spadały o 6,51% do 418 USD.97, a Nio tracił 1,98% do 21,33 USD, a akcje Li Auto były o 1,01% droższe po 16,97 USD. Powiązane linki: Analityk Tesli: Chińska gwiazda pokazu, Automaker ma pokonać prognozę dostaw na trzeci kwartał Dlaczego Nio ma szansę zostać „ Tesla Of China ” Zdjęcie dzięki uprzejmości Nio.Zobacz więcej z Benzinga * Transakcje opcjami na tym szalonym rynku: Zdobądź opcje Benzinga, aby podążać za wysoce przekonującymi pomysłami handlowymi * Analityk Nio spodziewa się przebojowych dostaw w III i IV kwartale wraz ze wzrostem reputacji premium * Akcje Nio rosną po EV Maker ogłasza funkcję autopilota, szybsze opcje ładowania (C) 2020 Benzinga.com. Benzinga nie udziela porad inwestycyjnych. Wszelkie prawa zastrzeżone.Automaker ma przewyższyć prognozę dostaw na III kwartał Dlaczego Nio ma szansę stać się „ Teslą z Chin ” Zdjęcie dzięki uprzejmości Nio.Zobacz więcej z Benzinga * Opcje Transakcje na tym szalonym rynku: Uzyskaj opcje Benzinga, aby podążać za wysoce przekonującymi pomysłami handlowymi * Nio Analityk Oczekuje dostaw przebojowych w III i IV kwartale wraz ze wzrostem reputacji Premium * Akcje Nio rosną po tym, jak EV Maker ogłasza funkcję autopilota, szybsze opcje ładowania (C) 2020 Benzinga.com. Benzinga nie udziela porad inwestycyjnych. Wszelkie prawa zastrzeżone.Automaker ma przewyższyć prognozę dostaw na III kwartał Dlaczego Nio ma szansę stać się „ Teslą z Chin ” Zdjęcie dzięki uprzejmości Nio.Zobacz więcej z Benzinga * Opcje Transakcje na tym szalonym rynku: Uzyskaj opcje Benzinga, aby podążać za wysoce przekonującymi pomysłami handlowymi * Nio Analityk Oczekuje dostaw przebojowych w III i IV kwartale wraz ze wzrostem reputacji Premium * Akcje Nio rosną po tym, jak EV Maker ogłasza funkcję autopilota, szybsze opcje ładowania (C) 2020 Benzinga.com. Benzinga nie udziela porad inwestycyjnych. Wszelkie prawa zastrzeżone.com. Benzinga nie udziela porad inwestycyjnych. Wszelkie prawa zastrzeżone.com. Benzinga nie udziela porad inwestycyjnych. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Disney Bristles at California Rules; Iger opuszcza grupę zadaniową

(Bloomberg) – Grupa branżowa reprezentująca Walt Disney Co. i innych operatorów parków rozrywki zaatakowała nowe wytyczne z Kalifornii, które pozwoliłyby na ponowne otwarcie tylko takich atrakcji, jak Disneyland na ściśle określonych warunkach. Organizacja wezwała do zmiany zasad, które nie zostały jeszcze oficjalnie wydane, ale zaczęły się pojawiać w czwartek. Według Carlye Wisel, przemysłowego podcastera, parki mogłyby zostać ponownie otwarte przy zaledwie 25% pojemności i musiałyby ograniczyć odwiedzających do osób mieszkających w określonej odległości. Będą również wymagały wcześniejszej rezerwacji i obowiązkowego zakrycia twarzy. Na znak napięć między Disneyem a Kalifornią prezes Bob Iger zrezygnował z grupy zadaniowej gubernatora ds. Odzyskiwania Covid-19, potwierdziła firma w czwartek. Sacramento Bee wcześniej zgłosił swoje odejście.„Chociaż jesteśmy zgodni z wieloma protokołami oraz wymogami dotyczącymi zdrowia i bezpieczeństwa, istnieje wiele innych, które wymagają modyfikacji, jeśli mają doprowadzić do odpowiedzialnego i rozsądnego planu ponownego otwarcia parku rozrywki – mówi grupa branżowa, California Atrakcje i Parki Association, podało w oświadczeniu przesłanym pocztą elektroniczną. W piątek kalifornijski wydział zdrowia i usług społecznych, który pierwotnie planował opublikować wytyczne w tym tygodniu, powiedział, że są one teraz opóźnione. „Biorąc pod uwagę rozmiar i złożoność operacyjną tych wyjątkowych sektorów, szukamy dodatkowy wkład ze strony zdrowia, siły roboczej i interesariuszy biznesowych w celu sfinalizowania tych ważnych ram – wszystkie prowadzą do nauki i bezpieczeństwa – powiedział sekretarz departamentu, Mark Ghaly w oświadczeniu przesłanym pocztą elektroniczną. Protokoły są jednym z etapów procesu zatwierdzania ponownego otwarcia parków .Okręgi, w których znajdują się nieruchomości, będą również musiały osiągnąć kamienie milowe postępu w walce z Covid-19Disney i innymi operacjami w parkach rozrywki, takimi jak Universal Studios Comcast Corp. i SeaWorld Entertainment Inc., naciskały na gubernatora Gavina. Newsom, aby umożliwić im ponowne otwarcie. Wcześniej w tym tygodniu 19 stanowych ustawodawców napisało list do gubernatora, Demokraty, mówiąc, że nadszedł czas. Według urzędników w tym stanie, parki tematyczne na Florydzie, największy rynek, zaczęły ponownie otwierać się w czerwcu i zrobiły to bez wielkich epidemii. .Disney, z siedzibą w Burbank w Kalifornii, powiedział w tym tygodniu, że zwalnia 28 000 amerykańskich pracowników w swoich ośrodkach wypoczynkowych – mniej więcej jedną czwartą siły roboczej w tym dziale (aktualizacje z opóźnieniem wytycznych w akapicie piątym). Więcej artykułów, takich jak odwiedź nas w Bloomberg.Zapisz się teraz, aby być na bieżąco z najbardziej zaufanym źródłem wiadomości biznesowych. 2020 Bloomberg LP

JPMorgan: 2 akcje Cruise Line do kupienia i 1 do oglądania z boku

Niewiele branż zostało dotkniętych COVID-19 tak mocno, jak branża wycieczkowa, ale sytuacja może się zmienić. Branża zaczyna się ponownie otwierać, częściowo dzięki postrzeganiu klientów, że korona zaczyna się cofać, a częściowo dzięki uznaniu biznesu, że firmy nie mogą żyć wiecznie na kredytach. Firmy wycieczkowe podejmują środki ostrożności, a środki mające na celu poprawę zdrowia i zapobieganie rozprzestrzenianiu się chorób w bliskich przestrzeniach statku wycieczkowego obejmują lepsze systemy wentylacji z ulepszoną filtracją powietrza, uproszczone trasy i – jeśli to możliwe – przejście w kierunku mniejszych statków. Dla pasażerów będzie to prawdopodobnie oznaczać rezygnację z kolejek do bufetu i znalezienie mniejszych tłumów na pokładzie statku. W przypadku linii wycieczkowych oznacza to, że ponowne uruchomienie przebiega powoli. Inwestorzy mają oczywiście inny zestaw pytań.Niektóre z nich zostały omówione przez analityka JPMorgan, Brandta Montoura. „Nadal widzimy wartość akcji dla długoterminowych inwestorów w ogóle, zwłaszcza jeśli uważa się, że operatorzy mogą w 2022 r. Pływać na pełnym gazie przy niewielkich spadkach cenowych – zauważył analityk. Montour wybrał dwie akcje, które są warte ryzyka i jedną, której inwestorzy powinni na razie unikać. Korzystając z narzędzia porównania giełd TipRanks, umieściliśmy te trzy obok siebie, aby uzyskać podsumowanie tego, co w najbliższym czasie przyniesie tym graczom rejsów wycieczkowych.Royal Caribbean (RCL) Najpierw jest Royal Caribbean, druga co do wielkości linia wycieczkowa na świecie . RCL nie uchylił się od bezpośredniego zmierzenia się z wyzwaniami pandemii, koncentrując się na utrzymaniu płynności i wykorzystaniu „ przestoju ” pandemii do usprawnienia i modernizacji swojej floty.ten pierwszy priorytet skłonił firmę do renegocjacji istniejącego zadłużenia o wartości ponad 2,2 miliarda dolarów, a ostatnio kierownictwo zabezpieczyło wiążące zobowiązanie pożyczkowe od Morgan Stanley na 700 milionów dolarów kredytu. Kredyt jest dostępny do wykorzystania w dowolnym momencie przed sierpniem przyszłego roku – a nawet może zostać przedłużony o dodatkowe 300 milionów dolarów. Te posunięcia znacznie zwiększają sytuację gotówkową RCL i jego zdolność do finansowania operacji w oczekiwaniu na ożywienie sprzedaży biletów.RCL zdołał uniknąć bankructwa dzięki negocjacjom kredytowym i daje firmie możliwość zaplanowania wznowienia aktywnych operacji rejsowych. Ponadto RCL nawiązał współpracę z Norwegian Cruise Lines, aby napisać 66-stronicowy raport przesłany do CDC na początku tego lata, zawierający zalecenia branżowe dotyczące bezpiecznego wznawiania rejsów.Zalecenia obejmują wymagane okrycia twarzy na pokładzie statku, codzienne kontrole temperatury i testy COVID pasażerów i załogi. W swojej najnowszej notatce na temat RCL Montour z JPM poczynił trzy kluczowe spostrzeżenia. Po pierwsze, odnosząc się do zdolności firmy do szybkiego przywrócenia statków do eksploatacji, mówi: „Obecna pozycja RCL powinna pozwolić na ponowne uruchomienie„ stosunkowo szybko , ale z umiarkowanie powolnym / zmierzonym wzrostem wydajności. Przechodząc do firmy. perspektywy zaangażowania klientów, Montour podkreśla, że ​​„RCL uważa, że ​​wzrost na rynkach finansowych pomógł jej głównemu klientowi poczuć się względnie pewnie, klienci zaoszczędzili dużo pieniędzy na wakacje w 2020 r. i są gotowi zapłacić przed COVID-19 ceny biletów i lepsze . I wreszcie, jeśli chodzi o bezpieczeństwo na pokładzie, Montour zauważa, że ​​statki RCLktóre mają zdolność do 110% obłożenia, mogą pozwolić sobie na eksploatację przy 50%. Pisze, że „dodanie dodatkowego programu rozrywkowego i dodatkowych posiłków / miejsc siedzących będzie znaczącą pomocą w zarządzaniu dystansem. [Firma] wierzy, że jej poprzednie inwestycje w technologię pokładową i mobilną zwiększą jej możliwości dzięki zdystansowaniu inicjatyw i nie będzie musiała dokonywać tak wielu dodatkowych inwestycji, jak być może jej rówieśnicy . W tym celu Montour nazywa RCL„ najlepszym wyborem i ocenia go jako nadwagę (tj. Kup). (Aby obejrzeć osiągnięcia Montour, kliknij tutaj) Ogólnie RCL ma ocenę umiarkowanego kupowania według konsensusu analityków, z 7 kupnymi, 5 wstrzymanymi i 2 sprzedanymi. Akcje są obecnie wyceniane na 64,04 USD; jest miarą tego, jak trudna jest teraz nisza, skoro średnia cena docelowa akcji wynosi tylko 58,08 USD.(Zobacz analizę akcji RCL w TipRanks) Norwegian Cruise Line (NCLH) Następną stacją jest Norwegian Cruise Line, trzecia co do wielkości z głównych linii wycieczkowych na świecie. Norwegian wkroczył w kryzys COVID z pewnymi istotnymi przewagami strukturalnymi nad konkurencją. Jego flota była mniejsza, a statki nieco nowsze, co oznaczało niższe koszty utrzymania. Ponadto do 2022 r. Nie planowano żadnych nowych uruchomień, co również działało, aby obniżyć koszty. Podobnie jak powyżej RCL, Norwegian również odniósł sukces na froncie płynności. Na dzień 30 czerwca firma miała 2,5 miliarda dolarów całkowitej płynności i potwierdziła swój miesięczny cel spalania gotówki w wysokości 160 milionów dolarów. Przy mniejszej flocie do utrzymania oznacza to krótkoterminową, zrównoważoną sytuację. W czasie przestoju Norwegian będzie modernizował swoje statki,w tym montaż filtrów HEPA w systemach wentylacyjnych, aby spełnić wyższe wymagania zdrowotne. Zostało to nakreślone w raporcie firmy dla CDC, wydanym wspólnie z RCL, jak podano powyżej. Przedstawiciel firmy zauważa, że ​​ponowne uruchomienie rejsu nie będzie opcją „ machnięcia przełącznikiem ” – zajmie to trochę czasu, a przywrócenie zajmie jeszcze więcej czasu. przychody i zarobki. Montour pisze: „Gdy dostaniemy zielone światło, przywrócenie wszystkiego do pracy zajmie ponad 60 dni. Od tego momentu kierownictwo spodziewa się „powolnego wzrostu i ponad 6 miesięcy, zanim cała flota będzie przyjmować gości. Tymczasem Montour nadal lubi długoterminowe perspektywy Norwegian, ponieważ ocenia akcje jako z nadwagą (tj. Kup) .Montour reprezentuje byczy pogląd – Wall Street jest w pewnym stopniu podzielona na te akcje. Jest 11 ostatnich recenzji, 4 do kupienia,6 do trzymania i 1 do sprzedaży, co oznacza, że ​​konsensus to umiarkowane kupowanie. Średnia cena docelowa wynosi 17,77 USD, co oznacza niewielki wzrost o prawie 5%. (Zobacz analizę akcji NCLH w TipRanks) Carnival Corporation (CCL) Trzecią akcją na naszej liście wyborów JPM jest Carnival, największa ze światowych linii wycieczkowych, oraz akcje, których Montour zaleca unikanie – przynajmniej na razie. W zeszłym miesiącu Karnawał podjął działania w celu rozwiązania problemu wielkości floty i kosztów utrzymania. Wcześniej latem firma zezłomowała cztery starsze statki; we wrześniu ogłosił plany pozbycia się dodatkowych 18 statków, czyli 12% całej swojej aktywnej floty, oraz opóźnienia dostaw na zamówione statki. Jest to poważna redukcja kosztów, pilna z powodu dobrowolnej decyzji firmy o utrzymaniu zawieszenia rejsu co najmniej do 31 października. W tym celuPrezes Carnival, Arnold Donald, uważa, że ​​jego firma może wrócić do rentownej działalności. Przy wprowadzonych środkach dystansowania społecznego i statkach o pojemności do 50% zapewnia inwestorów, że rejs wycieczkowy może zrobić lepiej niż wyjść na zero. Zauważa również, że dane dotyczące wstępnych rezerwacji wskazują, że klienci nadal są zainteresowani rejsami. Są to ważne punkty, możliwe dzięki pozycji Carnival jako największego operatora liniowego w branży. Montour zauważa w odniesieniu do rezerwacji: „Chociaż aktualizacja kumulatywnej zaawansowanej książki CCL pozostała technicznie niezmieniona, fakt, że nie uległa dalszej erozji (z powodu trwających słabych rezerwacji) jest niewątpliwie pozytywny. Jest to punkt, który nie złagodzi krótkotrwałego bólu, ale dobrze wróży na dłuższą metę. Mimo to Montour nie jest zbyt entuzjastycznie nastawiony do CCL jako inwestycji. On pisze,„Nasze szacunki spadają, ponieważ w dalszym ciągu odsuwamy nasze założenia dotyczące zdolności produkcyjnej i poziomu zajętości, częściowo równoważąc nieco mniejszą erozję cen w 2021 r. Te korekty, wraz z wyższym długiem netto, wynikającym z większego niż oczekiwano wykorzystania gotówki w drugim kwartale -up i koszty repatriacji), obniża naszą prognozę na rok 2020. „Zgodnie z tym stanowiskiem Montour ocenia akcje jako neutralne (tj. Trzymaj). Wall Street zgadza się z Montour w tej sprawie. 15 recenzji dotyczących CCL dzieli się na 2 Kupuje, 10 trzyma i 3 sprzedaje, co sprawia, że ​​analityk zgadza się na trzymanie. Średnia cena docelowa akcji wynosi 16,06 USD, co oznacza niewielki wzrost o prawie 6%. (Zobacz analizę akcji Carnival w TipRanks). Aby znaleźć dobre pomysły na akcje handlując po atrakcyjnych wycenach, odwiedź TipRanks 'Best Stocks to Buy, nowo uruchomione narzędzie, które łączy wszystkie spostrzeżenia TipRanks dotyczące akcji.Zastrzeżenie: opinie wyrażone w tym artykule są wyłącznie opiniami analityków. Treść jest przeznaczona wyłącznie do celów informacyjnych. Bardzo ważne jest wykonanie własnej analizy przed dokonaniem jakiejkolwiek inwestycji.

Nowy dyrektor generalny Forda wprowadza dramatyczne zmiany w pierwszym dniu pracy

Producent samochodów zdjął wszystko z poważnych wstrząsów operacyjnych i zarządczych pierwszego dnia na stanowisku dyrektora generalnego.

Oto 5 najlepszych akcji do kupienia i obejrzenia teraz

Kupowanie akcji jest łatwe, ale kupowanie odpowiednich akcji bez sprawdzonej strategii jest niezwykle trudne. Więc jakie akcje najlepiej kupić teraz lub umieścić na liście obserwowanych?

Warren Buffett wie, że to najlepsi inwestorzy, których warto naśladować za własne pieniądze

Elitarny korpus cierpliwych, skoncentrowanych akcjonariuszy po cichu wspiera korporację w Ameryce. Grupa ta, którą Warren Buffett nazwał „wysokiej jakości akcjonariuszami w 1978 roku, kontrastuje z dzisiejszymi dominującymi funduszami indeksowymi, które utrzymują się przez długi czas, ale nie koncentrują się, oraz inwestorami dynamicznymi lub wieloma aktywistami, którzy często mocno się koncentrują, ale rzadko długie. Każdy inwestor, doradca i menedżer odniósłby korzyści ze znajomości tych wartościowych akcjonariuszy.

Amerykańska huśtawka gospodarcza jest najbardziej nietypową w historii. Uważaj na ciężki upadek dla tych na górze.

Punkt równowagi ekonomicznej naszego narodu stworzył wirtualną huśtawkę, w której najbogatsi wznieśli się tak wysoko, tak szybko, że ci na dole mogą nie być w stanie ich zawieść bez szkody dla wszystkich zaangażowanych.

Strategia akcji / obligacji 60/40 nie działa. Co zamiast tego zrobić.

Tradycyjna mieszanka akcji i obligacji nie będzie działać w świecie prawie zerowych stóp procentowych. Czas zastanowić się nad alternatywami.

We use cookies to provide you with the best possible experience. By continuing, we will assume that you agree to our cookie policy